w mieście jest 50 i jak by tyle jechał to by zyl
|
|
"Kolejna śmierć na tej ulicy, ten sam scenariusz. Jak powstrzymać czarną serię?" Jak? Ano po prostu: skupić się na jeździe (a nie np. na sr.jphonie) i nie za.ierdalać jak debil. Proste? Proste!
|
|
mistrz na starym ruplu i co gorsze "skodziarz",kontra słup!,1:0 dla słupa !! mistrz nauczył się jeździć po słupach! Teraz umie! Już nie zniszczy żadnego innego słupa i to jest dobra wiadomość!
zrobiło się bezpieczniej!!
|
|
Jeździć wolno i będzie bez wypadków światła??? i jeszcze wydrukujcie banery jedz chamie na miętowym to może zrozumieją
|
|
Skąd u autora pewność, że ten sam scenariusz? Wypadek nie był na zakręcie tylko na prostym odcinku drogi. Może kierowca dostał zawału/zasłabł wciskając gaz i rozbijając się o latarnię?Tia.. i zdążył jeszcze dodać gazu zeby sie odpowiednio wbić w słup |
|
I tak za całe zło odpowiada MPK,kierowcy chamy i buraki ,jeżdżą jak chcą,jeszcze te słupy na złość stawiają.Pozostali kierowcy to ucieleśnienie dobroci,jeżdżą zgodnie z przepisami tylko te chamy z MPK ,no i jeszcze taksówkarze,rowerzyści i pieszy utrudniają im życie.Zwracam się z żądaniem do pana Prezydenta Żuka aby zakazał poruszania się pieszym,rowerzystom,komunikacji miejskiej.Panowie i Panie z samochodami mają mieć priorytet w tym jak mówi klasyk kina SMUTNYM JAK PIZDA MIEŚCIE.
|
|
Jechałeś tą drogą? Wszystkie wypadki do tej pory były na wyjściu z zakrętu. Miejce uderzenia jest już spory kawałek za zakrętem. Gdyby prędkość była za duża to uderzenie byłoby wcześniej i prawdopodobnie bokiem. A jakby dojechał do tego miejsca to wytraciłby prędkość, a na jezdni byłyby ślady hamowania. Ze zdjęć można wywnioskować, że uderzenie było bez hamowania i centralnie przodem. Kierowca miał 62 lata i nie możn wykluczyć zasłąbnięcia.Skąd u autora pewność, że ten sam scenariusz? Wypadek nie był na zakręcie tylko na prostym odcinku drogi. Może kierowca dostał zawału/zasłabł wciskając gaz i rozbijając się o latarnię?Tia.. i zdążył jeszcze dodać gazu zeby sie odpowiednio wbić w słup |
|
Zamontować bariery sprężyste.
|
|
mistrz na starym ruplu i co gorsze "skodziarz",kontra słup!,1:0 dla słupa !! mistrz nauczył się jeździć po słupach! Teraz umie! Już nie zniszczy żadnego innego słupa i to jest dobra wiadomość! zrobiło się bezpieczniej!!Aleś głupi. Gdybyś czytał poprzedni artykuł to byś wiedział, że gość jechał skoda rapid , ile lat może mieć takie auto? Oczywiście skąd może to wiedzieć kretyn używający jedynie "ctrl+c i ctrl+v"? |
|
Nie przeżył kolejnego zakrętu w życiu...są takie przypadki. Zalecam wolniej.
|
|
Ani ograniczenie, ani fotoradar nic tu nie da. Może pomóc tylko odcinkowy pomiar prędkości.
Więcej debili = mniej kierowców
|
|
"Jak powstrzymać czarną serię?" Postawić policjantów i niech walą mandaty i zabierają prawa jazdy.
|
|
Nie potrzeba żadnych zmian, wystarczy jechać zgodnie z przepisami i ostrożnie, droga w tym miejscu szeroka i w miare dobrej jakości. Tylko rozsądku brak - efekty widać na zdjęciu tego wypadku jak i poprzednich. Pośpiech i brawura to jest rzeczywisty powód, wszystko inne to dorabianie teorii
|
|
W mieście można jechać 50, więc przy tej prędkości się nie ginie.
|
|
Prosba o postawienie chłopaków z suszarką na tydzień non stop a potem tylko raz w rygodniu przypominająco na 2h. Wszyscy zapamiętają, jak kiedyś wszyscy pamiętali i zwalniali w bystrzejowicach.
|
|
trzeba zrobić na ulicach takie wysokie i sprężyste bandy, żeby nawet pijani jadący 150km/h mogli się bezpiecznie odbijać i pruć dalej
|
|
CO GŁUPIEMU PO ROZUMIE JAK GO NIE POTRAFI USZANOWAĆ. SKORO JEST TEREN ZABUDOWANY TO OGRANICZENIE DO 50 KM/H. JAK NIE PRZESTRZEGA PRZEPISÓW RUCHU DROGOWEGO ,TO KOŃCZY SIĘ ŚMIERCIĄ. PROSTE.
|
|
Wyciąć słupy!!! To one zabijają!!!
|
|
No bo znak i fotoradar wszystko załatwią...
|
|
Z jaką prędkością trzeba tam jechać żeby wylecieć z ulicy? Na pewno nie 50 ani nie 70 km/h tylko sporo ponad 100... a ładny znak czy fotoradar nie spowoduje, że ktoś wytrzeźwieje.
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|